سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]

اس اس آث میلان!

 
 
نقل و انتقالات استقلال(یکشنبه 87 خرداد 19 ساعت 12:27 عصر )
منبع : خبرگزاری مهر
مسئولان باشگاه استقلال با توجه به فهرست درخواستی امیر قلعه نویی درصدد مذاکره و عقد قرارداد با برخی از بازیکنان واجد شرایط لیگ برتری برآمده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین اولویت های باشگاه استقلال تقویت و آماده سازی تیم برای فصل آتی با نظر شخص امیر قلعه نویی است. سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان فعلی این تیم خواهان برطرف کردن نقاط ضعف تیم با جذب چند بازیکن واجد شرایط لیگ برتری شده است.

همین مسئله دست مسئولان باشگاه استقلال را باز گذاشته است تا با آرامش خاطر در فصل نقل و انتقالات فعالیت کنند. در همین ارتباط مذاکرات خوبی با گروهی از بازیکنان لیگ برتری انجام شده است که به جلب رضایت و حتی عقد قرارداد با برخی از آنها منتج شده است.

یکی از این بازیکنان صابرمیرقربانی است که ظاهرا با عقد قراردادی داخلی به عضویت تیم فوتبال استقلال درخواهد آمد. مازیار زارع، کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و علی حمودی، هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز نیز با آبی پوشان تهرانی به توافق رسیده اند و بزودی با آنها قرارداد امضا می کنند.

یکی دیگر از بازیکنان لیگ برتری که با باشگاه استقلال به توافقات نسبی رسیده، خسرو حیدری است. او که پیشینه عضویت در تیم های پایه ای استقلال را دارد، در فصل چهارم لیگ برتر نیز تا آستانه حضور در جمع آبی پوشان پیش رفت اما در نهایت به عضویت پیکان تهران در آمد. او این بار با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسیده و این در حالی است که از باشگاه های سپاهان و پرسپولیس هم پیشنهاد دریافت کرده است.

ابراهیم توره یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر باشگاه استقلال است که مسئولان این باشگاه در انتظار بازگشت وی به تهران هستند تا نسبت به عقد قرارداد با این بازیکن سنگالی اقدام کنند. حسین کاظمی نیز در فهرست مورد نظر آبی پوشان قرار دارد و هیچ بعید نیست پس از یک فصل مجددا به جمع آبی پوشان بازگردد.