سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]

اس اس آث میلان!

 
 
محمد نوازی(پنج شنبه 87 اردیبهشت 26 ساعت 9:7 عصر )
برای مشاهده تصویر با اندازه واقعی کلیک کنید
 ============== 
نوازی
محمد نوازی
کلمات کلیدی: نوازی  استقلال

 
بازهم ناصر خان(پنج شنبه 87 اردیبهشت 26 ساعت 8:52 عصر )


 
افتخارات باشگاه استقلال تهران(چهارشنبه 87 اردیبهشت 25 ساعت 1:6 صبح )

 

 

1325- نایب قهرمان جام حذفی

 

ادامه مطلب...


 
دستان شگفت انگیز آبی(پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 7:9 عصر )

خیلی ها از جمله خودم او را یکی از مقصرین اصلی شکستهای استقلال میدونستیم. بهر حال توی این چند سال اخیر اینقدر خوش درخشیده بود که دریافت چنین گلهایی از او محال بود. کسی که در کنار عنایتی ، جباری ، کاظمی و فکری سهم عمده ای در قهرمانی دو فصل پیش استقلال داشت. اما سه شنبه وحید  همه خاطرات تلخ را دوباره از ذهن  طرفداران لاجوردی ترین تیم دنیا پاک کرد. گفتم دوباره چون یه بار دیگه این شاهکار را در برابر ذوب آهن تو اصفهان به نمایش گذاشته بود. آقا وحید! حال دیگه باید بهت بگیم لئو یاشین! دست مریزاد . بخاطر همه ی حرفهایی که پشت سرت زدم معذرت میخوام .

امیدواریم که علی دایی این بار خوب لئو یاشین ما را دیده باشه . اون میتونه خاطرات خوش ناصرخان و عابدزاده را برای تیم ملی تکرار کنه .



 
روز تولد KAKA(پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 6:55 عصر )
امروز روز تولد کاکا فوق ستاره ی برزیلی آث میلانه! راستی کاکا خیلی آدمه مذهبیه و اتفاقا در مورد اسلام  هم تحقیق کرده و اون را هم دوست داره اما چه میشه کرد که جزو انجمن ورزشکاران مسیحیه!  بهر حال برای او آرزوی موفقیت میکنیم چون شخصیت خیلی جالبی داره !

 
تاریخچه ی باشگاه استقلال(پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 6:50 عصر )

استقلال یکی از محبوبترین و پرافتخارترین تیمهای آسیایی است که در سال 1324 توسط عده ای دوچرخه سوار با نام تاج تاسیس شد. از آن به بعد تاج بعنوان یکی از قطبهای قدرتمند فوتبال نه تنها در ایران بلکه در آسیا مطرح شد. استقلال تا کنون 7 دوره در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده و در تمام 7 دوره توانسته یکی از عناوین اول تا سوم آسیا را از آن خود کند.در سال 1349 استقلال به اولین قهرمانی خود در آسیا با شکست ماکابی رژیم صهیونیستی دست پیدا کرد.دومین قهرمانی آبیهای پایتخت نیز با شکست الهلال عربستان در سال1370به وقوع پیوست.همچنین استقلال توانسته دو بار عنوان نایب قهرمانی به سالهای 1371 و 1377 وچندین بار نیز عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کند.

به امید موفقیت پسران آبی در جام حذفی و حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان سال آینده! 



 
استقلال قهرمان میشه!(جمعه 87 فروردین 30 ساعت 12:43 صبح )

سلام

امیدوارم امروز استقلال با انجام یه بازی قدرتمند،گروهی و در عین حال جذاب بتونه قاطعانه ابومسلم را شکست بده تا هم بتونه شکست تلخ در برابر پگاه را فراموش کنه هم اینکه با روحیه ای خوب 3 اردیبهشت در جام حذفی به مصاف راه آهن آماده بره و بتونه راه آهن را هم شکست بده. به امید قهرمانی پسران آبی در جام حذفی!

SS AC MILAN



<      1   2   3   4